Реєстрація страхової компанії

Реєстрація страхової компанії

Послуга включає:

  • Професійна консультація юриста;
  • Визначення кращої стратегії;
  • Підготовка всіх необхідних документів;
  • Повна конфіденційність;
  • Зв'язок 24/7 з особистим юристом.
2800грн.
від 7робочих днів
alt

Записатися на консультацію

Процедура реєстрації страхової компанії - це досить складна процедура. Для того, щоб створити таку компанію потрібно уважно підійти до цього питання і ознайомитися з законодавством України. Перш за все, з Законом України, що носить назву «Про страхування».

Страховою компанією є організація, що бере зобов'язання відшкодувати другій стороні (страхувальникові) збитки, якщо мав місце страховий випадок. Предметом страхування можуть виступати як матеріальні, так і нематеріальні цінності, наприклад:

  • Життя людини;
  • Здоров'я людини;
  • Різна майно;
  • Працездатність людини;
  • І інші.

Існують певні види страхування, до яких відноситься добровільне та обов'язкове страхування. Обов'язкове включає в себе захист прав суспільства в цілому (даного виду можуть ставитися соціальні страхування, страхування військовослужбовців і так далі). Добровільне ж, здійснюється за власним бажанням страхувальника.

Функціонують страхові компанії як юридичні особи, за формою організації вони можуть бути акціонерними товариствами, або товариствами з додатковою відповідальністю. Відповідно і процедура реєстрації такої компанії відбувається за всіма вимогами, що визначені в Законі України, що носить назву «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських організацій».

Вартість реєстрації страхової компанії

ВАЖЛИВО! Консультація безкоштовна.

Юристи компанії JUSTLEX ознайомляться з вашою проблемою і після ретельного аналізу безкоштовно запропонують найбільш оптимальні варіанти вирішення.

Вартість:

2800 грн.

Терміни:

від 7 днів

Необхідні документи для реєстрації страхової компанії

  • Документ, що підтверджує особу засновника (паспорт);
  • Ідентифікаційний код (копія документа);
  • Довіреність (в разі, якщо документи подані не засновник);
  • Оформлене у встановленій формі заяву, про проведення реєстрації організації;
  • Також документ, що стосується вибору юридичною особою спрощеної системи оподаткування, або інший документ, визначений законом;
  • Документ, що буде служити підставою для функціонування страхової компанії - установчий договір, або статут юридичної особи;
  • Документ, що підтверджує, що була сплачена державне мито.

Реєстратор має право винести рішення про зупинення розгляду документів у випадках, якщо: документи представилися не в повному обсязі, документи оформлені з орфографічними і граматичними помилками, що не була сплачена державне мито, дані в документах суперечать даним, що вказані в заяві про реєстрацію , дані в документах суперечать даним, зазначеним в ЄДР (Єдиному державному реєстрі), невідповідність номера паспорта або ІПН.

Після рішення про зупинення розгляду документів, особа має право усунути помилки в означений законом строк. Однак, якщо воно не буде усунуто, то реєстратор має право відмовити в здійсненні реєстраційних дій.

Після того, як процедура реєстрації страхової компанії буде успішно проведена, її дані потрібно внести в спеціалізований реєстр фінансових установ, адже страхування відноситься фінансовим видам діяльності. Здійснити цю процедуру потрібно встигнути протягом тридцяти днів, після того, як відомості про страхову компанію внесуться в ЄДР.

Для такого виду компаній встановлюється мінімальний розмір статутного капіталу. Розмір капіталу страхової компанії, що має намір здійснювати страхування, де предметом буде життя людини, не може становити менше десяти мільйонів євро. Якщо планується здійснювати інші види страхування, то власний капітал компанії повинен складати не менше мільйона євро.

Додати коментар
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX