Реєстрація лізингової компанії

Реєстрація лізингової компанії

Послуга включає:

  • Професійна консультація юриста;
  • Визначення кращої стратегії;
  • Підготовка всіх необхідних документів;
  • Повна конфіденційність;
  • Зв'язок 24/7 з особистим юристом.
3800грн.
від 5робочих днів
alt

Записатися на консультацію

Для того, щоб заснувати і зареєструвати лізингову компанію, потрібно витратити багато зусиль. Перш за все, радимо ознайомитися з нормативно-правовими актами, що допоможуть в даному питанні, це Закон України, що носить назву «Про фінансовий лізинг», а також Закон України під назвою «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських організацій».

Чим же власне є фінансовий лізинг? Компанії, що надають дану послугу, здійснюють операції, при яких купують обумовлений в договорі майно на певних між сторонами умовах і передають його в особисте користування другій стороні на певний час і за відповідні платежі.

Зареєструватися лізингова компанія може фінансовою установою, або не фінансовою організацією. У першому випадку, варто звернути увагу, що компанія такого виду зможе здійснювати лише ті дії, що будуть вказані в свідоцтві, а також тільки після реєстрації Національною комісією фінансових послуг. У другому випадку, лізингова компанія зможе здійснювати абсолютно різні послуги і проводити свою діяльність без будь - яких обмежень.

Основні ознаки лізингової компанії, що реєструється фінансовою установою:

  • Статутний капітал такої організації повинен становити не менше трьох мільйонів гривень;
  • Особи, що займають керівні посади, в першу чергу керівник компанії, і її головний бухгалтер зобов'язані відповідати професійним вимогою згідно спеціалізованому Розпорядженням Національної комісії фінансових послуг № 1590;
  • У такій компанії також має бути закріплено особа, що є відповідальним за фінансовий моніторинг;
  • Обов'язково повинні бути присутніми внутрішні правила лізингової компанії і примірні договори, для здійснення процедури лізингу;
  • Власне приміщення (або приміщення, взяте в оренду), де буде здійснюватися діяльність компанії.

Якщо лізингова компанія реєструється не фінансовою установою, то вона повинна відповідати таким вимогам:

  • Компанія повинна мати внутрішні правила організації, а також примірні договори, для здійснення процедури лізингу;
  • При компанії повинні функціонувати співробітники, що відповідають всім необхідним кваліфікацій, а також мають вищу освіту за спеціальністю економіка, що надаватимуть необхідну інформацію про що надаються компанією послуги. Також співробітники компанії не можуть мати не погашеної або не знятої судимості;
  • Власне приміщення (або приміщення, взяте в оренду), де буде здійснюватися діяльність компанії.

Вартість реєстрації лізингової компанії

ВАЖЛИВО! Консультація безкоштовна.

Юристи компанії JUSTLEX ознайомляться з вашою проблемою і після ретельного аналізу безкоштовно запропонують найбільш оптимальні варіанти вирішення.

Вартість:

3800 грн.

Терміни:

від 5 днів

Документи, для реєстрації лізингової компанії (юридичної особи):

  1. Документ, що підтверджує особу засновника (паспорт).
  2. Ідентифікаційний код (копія документа).
  3. Довіреність (в разі, якщо документи подані не засновник).
  4. Оформлене у встановленій формі заяву, про проведення реєстрації організації.
  5. Також документ, що стосується вибору юридичною особою спрощеної системи оподаткування, або інший документ, визначений законом.
  6. Документ, що буде служити підставою для функціонування страхової компанії - установчий договір, або статут юридичної особи.
  7. Документ, що підтверджує, що була сплачена державне мито.

Після вдалого здійснення цієї процедури, потрібно, щоб юридична особа минулого наступний етап, і подало необхідні документи в Національну комісію фінансових послуг. У список таких документів входять наступні:

  1. Заява встановленого зразка.
  2. Картка реєстрації (в будь-якому зручному для Вас вигляді).
  3. Копія документа, що підлягає посвідченню у нотаріуса, що буде служити підставою для функціонування страхової компанії - статут юридичної особи.
  4. Документ - довідка, що підтверджує освіту та кваліфікацію співробітників.
  5. Документ, що підтверджує факт погашення або зняття судимості.
  6. Документи, що підтверджують, що юридична особа має власне приміщення, або знімає в оренду приміщення.
  7. Копію наказу про факт призначення на посаду особи, що є відповідальним за фінансовий моніторинг.
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX