Зміни в статуті НКО

Зміни в статуті некомерційної організації

Послуга включає:

  • Професійна консультація юриста;
  • Визначення кращої стратегії;
  • Підготовка всіх необхідних документів;
  • Повна конфіденційність;
  • Зв'язок 24/7 з особистим юристом.
2500грн.
3-7робочих днів
alt

Записатися на консультацію

Статутом організації є документ, що служить підставою для її діяльності, в якому відображаються всі її цілі, завдання та інші важливі ознаки.

Спеціалізований закон, що носить назву «Про громадські об'єднання», містить в собі вимоги, що повинні обов'язково бути присутнім в змісті статуту, такими є наступні:

  • Відомості про найменування організації;
  • Відомості про цілі і завдання, що стоять перед організацією в процесі здійснення її діяльності;
  • Процедура набуття членства такої організації, а також порядок виходу з неї;
  • Права учасників некомерційної організації, а крім цього, їх обов'язки;
  • Повноваження керівних органів такої організації;
  • Порядок і процедура прийняття рішень керівними органами;
  • Процедура звітності таких органів перед учасниками організації;
  • Порядок оскарження рішень або дій керівних органів;
  • Джерела доходів некомерційної організації і порядок їх використання;
  • Порядок внесення змін до установчого документ організації;
  • Порядок припинення дії такої організації.

Важливо відзначити, що керівні органи не можуть самостійно вносити зміни до статуту їх організації, всі зміни підлягають обов'язковій реєстрації в спеціалізованих органах.

Документи, що необхідно подати для внесення змін до статуту некомерційної організації:

  1. Заява, що не може залишатися порожнім відповідно до форми, визначеної законом.
  2. У оригіналі, або ж копії, що пройшла посвідчення у нотаріуса, потрібно подати рішення про внесення змін до статуту, що в основному оформлюється протоколом.
  3. Як додаток до рішення, потрібно оформити реєстр осіб, що брали участь в ухваленні такого рішення.
  4. Окремий документ, що підтверджує правомочність прийняття такого рішення. Він повинен бути оформлений окремо від протоколу.
  5. Документ, що підтверджує оплату державного мита за проведення даної процедури.
  6. Зміни, що будуть внесені в установчий документ організації.

Всі документи, що будуть подаватися в Управління державної реєстрації, потрібно прошивати і нумерувати. Також існують такі судові доручення, яке говорить про те, що в документах не повинно міститися граматичних, а також орфографічних помилок, адже це служить підставою для зупинки їх розгляду для усунення всіх непарних.

Як результат вивчення всіх документів, реєстратор має право прийняти рішення про реєстрацію поданих змін, або зупинити розгляд документів, залишити їх без розгляду, або ж відмовити в проведенні даної процедури.

Щоб уникнути негативного рішення реєстратора і не отримати відмову, запам'ятовує головні підстави, відповідно до яких приймається рішення даного виду:

  • Необхідні документи були подані особою, яка не має підстав і повноважень для цього;
  • У ЄДР міститися відомості про судове рішення на заборону звершення реєстрації;
  • Якщо не були усунені помилки в документах, що служили підставою для зупинки їх розгляду;
  • Якщо документи організації суперечать головному закону країни - Конституції і іншим нормативно - правовим актам;
  • Якщо документи суперечать установчим документом організації (статутом);
  • Чи не відповідність найменування вимогам закону.

А в окремих випадках, і інші підстави, ознайомитися з якими можна прочитавши закон, під назвою «Про реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських організацій».

Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX