Зміни КВЕД некомерційної організації

Зміни КВЕД некомерційної організації

Послуга включає:

  • Професійна консультація юриста;
  • Визначення кращої стратегії;
  • Підготовка всіх необхідних документів;
  • Повна конфіденційність;
  • Зв'язок 24/7 з особистим юристом.
4000грн.
3-5робочих днів
alt

Записатися на консультацію

Що ж являє собою КВЕД і якою є процедура його зміни для некомерційної організації?

КВЕД (код виду економічної діяльності) є інформацією, яким видом і родом діяльності займається організація. Іноді, виникають певні життєві обставини, у зв'язку з якими потрібно зміна виду діяльності в цілому, або зокрема.

Процедура зміни КВЕД некомерційної організації включає в себе:

  • Визначення, яким видом діяльності організація буде займатися надалі;
  • Ухвалення рішення про зміну виду діяльності на загальних зборах організації;
  • Вибрати відповідні коди за спеціалізованим класифікатором;
  • Зібрати всі необхідні для процедури реєстрації документи;
  • Подати їх в спеціалізований державний орган.

Варто пам'ятати, що керівник організації не може на свій розсуд змінювати КВЕДи, без проходження належної процедури реєстрації змін. Дані про види діяльності організації вносяться до її установчих документів, і відповідно, заняття іншими видами забороняється.

Процедура зміни КВЕД у фізичних осіб і юридичних осіб трохи відрізняється, відповідно і список необхідних документів теж буде трохи різним.

Необхідні документи для здійснення процедури, що знадобляться організаціям без статусу юридичної особи:

  1. В оригіналі потрібно подати довідку з органів статистики, що видавалася раніше.
  2. Заповнена у відповідності з усіма вимогами, а також за встановленою формою картка для реєстрації.
  3. Довіреність на здійснення дій (два примірники) або документ, що посвідчує особу керівника організації.

Необхідні документи для здійснення процедури, що знадобляться організаціям зі статусом юридичної особи:

  1. В оригіналі потрібно подати довідку з органів статистики, що видавалася раніше.
  2. Свідоцтво про факт реєстрації організації або ж копія виписки.
  3. Заповнена у відповідності з усіма вимогами, а також за встановленою формою картка для реєстрації.
  4. Довіреність на здійснення дій (два примірники) або документ, що посвідчує особу керівника організації.

Проведення даної процедури вимагає для того, щоб установчі документи, тобто статут організації, відповідав вимогам законодавства України, для надання даних про зміну виду діяльності до органів податкової служби (адже саме вони здійснюють контроль за правильністю вказівки коду, а внаслідок, і сплати податків організацією).

Слід дуже уважно поставитися до оформлення всіх документів, адже допуск помилок може бути підставою для відмови проведення реєстрації зміни КВЕД. Для того, щоб виключити можливість такого негативного рішення реєстратора, пропонуємо ознайомитися з деякими підставами для відмови в проведенні даної процедури, що закріплені в законі, під назвою «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських організації»:

  • Необхідні документи були подані особою, яка не має підстав і повноважень для цього;
  • У ЄДР міститися відомості про судове рішення на заборону звершення реєстрації;
  • Якщо не були усунені помилки в документах, що служили підставою для зупинки їх розгляду;
  • Якщо документи організації суперечать головному закону країни - Конституції і іншим нормативно - правовим актам;
  • Якщо подані відомості суперечать установчим документом організації (статутом).
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX