Зміни керівника НКО

Зміни керівника некомерційної організації

Послуга включає:

  • Професійна консультація юриста;
  • Визначення кращої стратегії;
  • Підготовка всіх необхідних документів;
  • Повна конфіденційність;
  • Зв'язок 24/7 з особистим юристом.
3500грн.
3-5робочих днів
Оформлення зміни керівника НКО

Записатися на консультацію

Зміна керівного особи в громадській організації може відбуватися з різних причин, серед яких можлива ситуація переобрання керівних органів, в тому числі і керівника. Якщо зміна керівника відбувається через його звільнення, слід дотримуватися всіх вимог Кодексу про працю, що стосуються самої процедури звільнення і проведення розрахунків з звільнилися особою.

Дана процедура повинна відбуватися відповідно до нормативних вимог статуту такої організації, адже при його складанні, в певних розділах, вказується порядок проведення обрання нового керівника або керівних органів, а також складу таких органів.

Документи, для зміни керівника громадської організації:

  1. Відомості про нового керівника організації, що включають в себе наступні дані:
    1. Документ, що підтверджує особу особи;
    2. ІПН (ідентифікаційний номер) нового керівника;
    3. Його місце роботи;
    4. Посада, яку він займає;
    5. А також контактні дані для здійснення зв'язку.
  2. Довідка (витяг) з ЄДРПОУ (Реєстру підприємств та організацій).
  3. У оригіналі, або ж копії, що пройшла посвідчення у нотаріуса, потрібно подати рішення про зміну керівного особи, що в основному оформлюється протоколом. Приймається дане рішення на загальних зборах.
  4. У разі необхідності - документ, що підтверджує оплату державного мита за проведення даної процедури.

Після того, як зміни будуть успішно зареєстровані, а також після оплати всіх державних мит, розмір яких визначається законом, органами реєстрації видається виписка з ЄДРПОУ, а також довідка.

Реєстратор, після проведення всіх дій, повинен оповістити про зміни податкові органи, органи статистики та всі інші фонди.

Після прийняття і вивчення всіх документів, реєстратор має право прийняти наступні рішення:

  • Про реєстрацію поданих змін;
  • Зупинити розгляд документів;
  • Залишити їх без розгляду;
  • Або ж відмовити в проведенні даної процедури.

Найбезпечнішим негативним рішенням реєстратора, є винесення рішення про зупинення розгляду документів.

Реєстратор має право винести рішення про зупинення розгляду документів у випадках, якщо:

  • Документи представилися не в повному обсязі;
  • Документи оформлені з орфографічними і граматичними помилками;
  • Чи не була сплачена державне мито;
  • Дані в документах суперечать даним, що вказані в заяві про реєстрацію;
  • Дані в документах суперечать даним, зазначеним в ЄДР (Єдиному державному реєстрі);
  • Невідповідність номера паспорта або ІПН.

В ухвалі подібного виду, реєстратор повинен надіслати особам, що здійснювали подачу документів, оповіщення про зупинення розгляду. У такому документі вказується виключний перелік підстав, через які було прийнято дане рішення.

Особам дається п'ятнадцять днів, для того, щоб усунути всі непарності в документах, або додатково подати ті, що були подані в перший раз. Якщо все непарності, що були знайдені в перший раз, виправляються вчасно, то процес розгляду документів поновлюється без будь-яких негативних наслідків.

Якщо Ви плануєте, щоб керівником некомерційної організації, стало особа з іноземним громадянством, варто пам'ятати про те, що вона повинна мати право постійного проживання на території нашої держави, або мати право працевлаштування в Україні.

Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX