Зміна юридичної адреси НКО

Зміна юридичної адреси некомерційної організації

Послуга включає:

  • Професійна консультація юриста;
  • Визначення кращої стратегії;
  • Підготовка всіх необхідних документів;
  • Повна конфіденційність;
  • Зв'язок 24/7 з особистим юристом.
3500грн.
5-7робочих днів
alt

Записатися на консультацію

Перш ніж приступити до розгляду процедури зміни юридичної адреси некомерційного організації, слід з'ясувати, що має на увазі це поняття. Юридична адреса є місцем, де здійснюється її діяльність і за яким вона зареєстрована. При створенні громадського об'єднання, або будь-якої іншої некомерційної організації, вказівку такого адреси є одним з обов'язкових реквізитів, що повинна містити в собі заяву.

Так, як дані про юридичну адресу організації вказуються в її установчому документі, то його зміна повинна бути обов'язково відображена в такому документі. Керівник не може самостійно внести такі зміни до статуту, адже вони підлягають обов'язковій реєстрації спеціалізованим суб'єктом - реєстратором Управління державної реєстрації при Головних територіальних управліннях юстиції в кожній області України.

Етапи проведення процедури зміни юридичної адреси некомерційної організації

  • Організувати збори вищого органу некомерційної організації (її Правління);
  • На цих зборах визначитися з новою адресою організації;
  • Прийняти відповідне рішення про зміну адреси, що потрібно оформити у вигляді протоколу;
  • Подати всі необхідні для здійснення процедури документи в спеціалізований орган, що уповноважений проводити реєстрацію змін даного виду.

Документи, для зміни юридичної адреси некомерційної організації

  1. Заява, що не може залишатися порожнім відповідно до форми, визначеної законом.
  2. У оригіналі, або ж копії, що пройшла посвідчення у нотаріуса, потрібно подати рішення про зміну місцезнаходження організації, що в основному оформлюється протоколом.
  3. Як додаток до рішення, потрібно оформити реєстр осіб, що брали участь в ухваленні такого рішення.
  4. Окремий документ, що підтверджує правомочність прийняття такого рішення. Він повинен бути оформлений окремо від протоколу.
  5. Інформацію про новий юридичну адресу громадського об'єднання.
  6. Документ, що підтверджує оплату державного мита за проведення даної процедури.
  7. Свідоцтво про факт реєстрації такої організації.
  8. Довідка з ЕГПОУ.

Всі документи, що будуть подаватися в Управління державної реєстрації, потрібно прошити і нумерувати. Також існує окрема вимога, яке говорить про те, що в документах не повинно міститися граматичних, а також орфографічних помилок, адже це служить підставою для зупинки їх розгляду для подальшого усунення всіх непарних.

Реєстратор приступає до процедури розгляду поданих йому документів, і як результат може прийняти позитивне рішення про проведення реєстрації змін, або ж негативні рішення, якими можуть бути наступні:

  • Зупинка розгляду документів;
  • Залишення документів без розгляду;
  • Відмова в проведенні процедури реєстрації.

Щоб уникнути подібного виду негативних рішень, слід уважно вивчити норми закону, що носить назву «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських організацій». Наприклад, причинами відмови в реєстрації можуть бути такі:

  • Необхідні документи були подані особою, яка не має підстав і повноважень для цього;
  • У ЄДР міститися відомості про судове рішення на заборону звершення реєстрації;
  • Якщо не були усунені помилки в документах, що служили підставою для зупинки їх розгляду;
  • Якщо документи організації суперечать головному закону країни - Конституції і іншим нормативно - правовим актам;
  • Якщо подані відомості суперечать установчим документом організації (статутом).
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX