Зміна складу засновників некомерційної організації

Зміна складу засновників некомерційної організації

Послуга включає:

  • Професійна консультація юриста;
  • Визначення кращої стратегії;
  • Підготовка всіх необхідних документів;
  • Повна конфіденційність;
  • Зв'язок 24/7 з особистим юристом.
4000грн.
3-5робочих днів
alt

Записатися на консультацію

Зміна складу засновників некомерційної організації може відбуватися з різних причин, це може бути вступ до засновники організації нового обличчя, або ж вихід одного з засновників їх складу. Причинами виходу із засновників можуть бути безліч життєвих обставин, кількість яких може бути не перераховуються.

Ким же є засновники некомерційних організацій? Це ті особи, що прийняли рішення про заснування організації даного виду, а також безпосередньо приймали рішення в процесі її реєстрації.

Що стосується інформації про нові засновників, яка повинна відображатися в документах - такою є наступна:

  • Особисті дані, що стосуються (Прізвища, імені, по батькові засновника, його місця проживання, ідентифікаційного коду платників податків), якщо організація створювалася без статусу юридичної особи;
  • Найменування організації, її місцезнаходження, а також ідентифікаційний код, якщо організація створювалася зі статусом юридичної особи.

Документи, що потрібно подати для здійснення процедури зміни в складі засновників:

  1. Заява, що не може залишатися порожнім відповідно до форми, визначеної законом.
  2. У оригіналі, або ж копії, що пройшла посвідчення у нотаріуса, потрібно подати рішення про зміну в складі засновників, що в основному оформлюється протоколом.
  3. Як додаток до рішення, потрібно оформити реєстр осіб, що брали участь в ухваленні такого рішення.
  4. Окремий документ, що підтверджує правомочність прийняття такого рішення. Він повинен бути оформлений окремо від протоколу.
  5. Документ, що підтверджує оплату державного мита за проведення даної процедури.
  6. Документ - підстава для здійснення діяльності некомерційної організації - її статут.
  7. Інформацію про нові або колишніх учасників організації.
  8. Свідоцтво, що підтверджує факт реєстрації.

Якщо всі документи були оформлено правильно, без граматичних та орфографічних помилок, а також з дотриманням всіх вимог закону, реєстратор виносить позитивне рішення про проведення даної процедури.

Однак, існують випадки, при яких можливе прийняття реєстратором негативного рішення. Такими можуть бути наступні: залишення документів без розгляду, зупинення процедури розгляду документів, або ж відмова в реєстрації.

Підставами для залишення документів без розгляду можуть бути такі:

  • Якщо для проведення процедури були подані не всі документи;
  • Чи не повнота відомостей в документах, усунути які, можна лише прийнявши рішення про залишення документів без розгляду;
  • Той, хто подав документи, не мав для цього підстав;
  • При подачі документів був порушений рядків для подання їх для реєстрації організації;
  • Якщо протягом шести місяців громадська організація не подала виправлені документи в спеціалізований орган державної реєстрації.

Реєстратор має право винести рішення про зупинення розгляду документів у випадках, якщо:

  • Документи представилися не в повному обсязі;
  • Документи оформлені з орфографічними і граматичними помилками;
  • Чи не була сплачена державне мито;
  • Дані в документах суперечать даним, що вказані в заяві про реєстрацію;
  • Дані в документах суперечать даним, зазначеним в ЄДР (Єдиному державному реєстрі);
  • Невідповідність номера паспорта або ІПН.

Що стосується відмови в реєстрації, то законодавством також вказуються конкретні випадки, в яких ймовірно прийняття такого рішення.

Додати коментар
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX