Електронний цифровий підпис. Ключі для податкової звітності.

Електронний цифровий підпис

Послуга включає:

  • Професійна консультація юриста;
  • Визначення кращої стратегії;
  • Підготовка всіх необхідних документів;
  • Повна конфіденційність;
  • Зв'язок 24/7 з особистим юристом.
400грн.
3-5робочих днів
alt

Записатися на консультацію

Професіонали юридичної фірми «JUSTLEX» нададуть послуги з оформлення електронного цифрового підпису.

У зв'язку з широким використанням електронної форми документообігу між фізичними і юридичними особами, виникає необхідність використання електронного цифрового підпису - даних, за допомогою яких можна ідентифікувати особу особи, що створило такий документ, а також засвідчити факт того, що в документ не вносилися будь-які поправки. Крім цього, ЕЦП необхідно мати при заповненні декларацій про доходи в електронній формі.

Що таке система цифрового підпису? При її використанні, кожен повинен мати власний таємний ключ, що застосовується з метою формування підпису, а крім цього, потрібно мати відкритий ключ, що відповідає таємного, що може бути відомий іншим користувачам, і використовується з метою перевірки підпису. Крім цього, за допомогою електронного підпису можна позначити реальне час складання документа, що також буде відображати об'єктивну інформацію, а значить неможливо підробити документ.

Можна виділити наступні види ЕЦП:

  • Проста, передбачає що відправка документа відбувалася конкретною особою;
  • Некваліфікована посилена, передбачає що в документ з моменту проставлення підпису не вносилися зміни;
  • Кваліфікована посилена, юридична сила якої дорівнює паперовому документу.

Вартість отримання електронного цифрового підпису (ЕЦП)

ВАЖЛИВО! Консультація безкоштовна.

Юристи компанії JUSTLEX ознайомляться з вашою проблемою і після ретельного аналізу безкоштовно запропонують найбільш оптимальні варіанти вирішення.

Вартість:

400 грн

Терміни:

3 дня

Що таке сертифікат ключа?

Їм є оформлений в електронній формі документ, що служить ланцюгом даних для перевірки підпису в електронному вигляді з конкретною особою, а також засвідчує ідентичність особи, і засвідчується цифровим підписом спеціалізованого центру сертифікації ключів.

Хто здійснює процедуру оформлення ЕЦП?

Даним питанням займається уповноважений центр при фіскальної службі, оформити електронний цифровий підпис в даному органі можна безкоштовно, а за певну плату, Ви можете замовити процедуру оформлення ЕЦП в будь-який інший організації.

Необхідні документи для отримання електронного цифрового підпису

Пакет документів, що вимагається подати для отримання електронного цифрового підпису може різнитися і залежить від конкретної організації, де буде здійснюватися дана процедура.

Однак, якщо говорити про фізичних осіб - підприємців, то їм отримати ЕЦП набагато простіше, адже для цього потрібно подати:

  1. Реєстраційну карту певного зразка, де має міститися згода на обробку персональних даних особи. Даний документ не повинен містити орфографічних або граматичних помилок і повинен упевнитися підписом особи.
  2. Копію документа, що посвідчує особу підписувача.
  3. Копію ідентифікаційного коду платника податків, що має бути засвідчена підписом.
  4. Якщо процедура отримання ЕЦП здійснюється в Акредитованому центрі сертифікації, то потрібно укласти Договір на надання даних послуг.

За допомогою юристів фірми «JUSTLEX» Ви зможете зберегти особистий час і отримати наступні переваги використання електронного цифрового підпису:

  • Підвищення рівня конфіденційності при обміні документами;
  • Оперативно здійснювати процес обмілити документами;
  • Зробити простіше процес здачі звітності до уповноважених державних органів;
  • Брати участь в документообігу на міжнародному рівні.

Співробітники нашої фірми - кваліфіковані фахівці, що володіють багаторічним досвідом роботи в даній сфері. Їхня допомога є просто необхідною, якщо Ви хочете досягти позитивного результату, без будь-яких ускладнень ситуації. Ми гарантуємо якісне надання послуг і особистий підхід до вирішення питання.

Юридична фірма «JUSTLEX» готова надати консультації з оформлення електронного цифрового підпису наступної спрямованості:

  • Позитивні і негативні сторони використання ЕЦП;
  • Правильне оформлення необхідних для здійснення процедури отримання електронного цифрового підпису документів;
  • Їх подача в уповноважені органи;
  • Отримання в Ваших інтересах ключа для використання ЕЦП.
Додати коментар
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX