Професіонали юридичної фірми «JUSTLEX» нададуть послуги з оформлення електронного цифрового підпису.
У зв'язку з широким використанням електронної форми документообігу між фізичними і юридичними особами, виникає необхідність використання електронного цифрового підпису - даних, за допомогою яких можна ідентифікувати особу особи, що створило такий документ, а також засвідчити факт того, що в документ не вносилися будь-які поправки. Крім цього, ЕЦП необхідно мати при заповненні декларацій про доходи в електронній формі.
Що таке система цифрового підпису? При її використанні, кожен повинен мати власний таємний ключ, що застосовується з метою формування підпису, а крім цього, потрібно мати відкритий ключ, що відповідає таємного, що може бути відомий іншим користувачам, і використовується з метою перевірки підпису. Крім цього, за допомогою електронного підпису можна позначити реальне час складання документа, що також буде відображати об'єктивну інформацію, а значить неможливо підробити документ.
Можна виділити наступні види ЕЦП:
- Проста, передбачає що відправка документа відбувалася конкретною особою;
- Некваліфікована посилена, передбачає що в документ з моменту проставлення підпису не вносилися зміни;
- Кваліфікована посилена, юридична сила якої дорівнює паперовому документу.
Вартість отримання електронного цифрового підпису (ЕЦП)
ВАЖЛИВО! Консультація безкоштовна.
Юристи компанії JUSTLEX ознайомляться з вашою проблемою і після ретельного аналізу безкоштовно запропонують найбільш оптимальні варіанти вирішення.
Вартість:
400 грн
Терміни:
3 дня
Що таке сертифікат ключа?
Їм є оформлений в електронній формі документ, що служить ланцюгом даних для перевірки підпису в електронному вигляді з конкретною особою, а також засвідчує ідентичність особи, і засвідчується цифровим підписом спеціалізованого центру сертифікації ключів.
Хто здійснює процедуру оформлення ЕЦП?
Даним питанням займається уповноважений центр при фіскальної службі, оформити електронний цифровий підпис в даному органі можна безкоштовно, а за певну плату, Ви можете замовити процедуру оформлення ЕЦП в будь-який інший організації.
Необхідні документи для отримання електронного цифрового підпису
Пакет документів, що вимагається подати для отримання електронного цифрового підпису може різнитися і залежить від конкретної організації, де буде здійснюватися дана процедура.
Однак, якщо говорити про фізичних осіб - підприємців, то їм отримати ЕЦП набагато простіше, адже для цього потрібно подати:
- Реєстраційну карту певного зразка, де має міститися згода на обробку персональних даних особи. Даний документ не повинен містити орфографічних або граматичних помилок і повинен упевнитися підписом особи.
- Копію документа, що посвідчує особу підписувача.
- Копію ідентифікаційного коду платника податків, що має бути засвідчена підписом.
- Якщо процедура отримання ЕЦП здійснюється в Акредитованому центрі сертифікації, то потрібно укласти Договір на надання даних послуг.
За допомогою юристів фірми «JUSTLEX» Ви зможете зберегти особистий час і отримати наступні переваги використання електронного цифрового підпису:
- Підвищення рівня конфіденційності при обміні документами;
- Оперативно здійснювати процес обмілити документами;
- Зробити простіше процес здачі звітності до уповноважених державних органів;
- Брати участь в документообігу на міжнародному рівні.
Співробітники нашої фірми - кваліфіковані фахівці, що володіють багаторічним досвідом роботи в даній сфері. Їхня допомога є просто необхідною, якщо Ви хочете досягти позитивного результату, без будь-яких ускладнень ситуації. Ми гарантуємо якісне надання послуг і особистий підхід до вирішення питання.
Юридична фірма «JUSTLEX» готова надати консультації з оформлення електронного цифрового підпису наступної спрямованості:
- Позитивні і негативні сторони використання ЕЦП;
- Правильне оформлення необхідних для здійснення процедури отримання електронного цифрового підпису документів;
- Їх подача в уповноважені органи;
- Отримання в Ваших інтересах ключа для використання ЕЦП.