Виписка з земельного кадастру

Записатися на консультацію

Даним документом засвідчується внесення відомостей про ділянку землі в спеціалізований кадастр. В якому випадку може знадобитися послуга отримання виписки?

  • Перш за все, при здійсненні процедури легалізації ділянки землі в кадастр, а також, при необхідності присвоїти кадастровий номер;
  • При необхідності укладення різних угод, предметом яких є ділянка землі.

Надання виписки при необхідності легалізувати ділянку землі

Дана процедура буде актуальною для власників нерухомості, що мають в наявності акт про право власності на ділянку, однак в установленому законом порядку, не здійснили внесення інформації в кадастрову систему Національного значення. Для того, щоб отримати виписку, заявнику необхідно звернутися з актом державного зразка, до уповноваженого кадастровому реєстратору. До нього також додаються додаткові документи, що містять інформацію про ділянку, здійснити уточнення їх списку можна в індивідуальному порядку, при особистому зверненні за допомогою до фахівців нашої фірми.

Після цього, реєстратор видає заявнику виписку про легалізацію землі в спеціалізованому кадастрі.

Однак, варто звернути увагу на те, що якщо в акті державного зразка не містяться відомості про кадастровий номер, заявнику буде необхідно також реалізувати кілька додаткових дій. Вони включають в себе розробку технічної документації, а також привласнення номера ділянці землі, для того, щоб процедура отримання виписки стала можливою.

Надання виписки з земельного кадастру для нотаріуса

Даний випадок буде актуальний при необхідності проведення будь-яких угод з ділянкою землі. У більшості випадків, громадяни дізнаються про необхідність отримання даного документа безпосередньо від приватного або державного нотаріуса. Виписка даного типу, крім інформації про легалізацію ділянки, повинна мати дані про нормативну і грошову оцінку, а також про існуючі обмеження в користуванні земельною ділянкою.

Як в першому, та і в другому випадку, виписку із земельного кадастру буде доступно отримати тільки після легалізації права на ділянку землі.

Необхідні документи

  1. Документ, що засвідчує особу заявника (паспорт).
  2. Заповнена у встановленій формі заява.
  3. Акт про право на ділянку землі. Даний документ слід подати як в копії, так і в оригіналі.
  4. Ідентифікаційний номер платника податків заявника.
  5. Запит, оформлений нотаріусом (коли виписка потрібна для оформлення спадщини ділянки землі).
  6. Електронний варіант документа, що містить інформацію, що підлягає внесенню до земельного кадастру.
  7. Технічна документація.
  8. Документ, що підтверджує факт оплати державного мита за надання послуги.
  9. У разі подання документів представником - документ, що підтверджує повноваження особи.

Варто звернути увагу на те, що кадастровий реєстратор може відмовити у видачі виписки, якщо в кадастрі відсутня інформація, що запитується заявником, а також, якщо заяву було подано особою, яка не має для цього повноважень.

Ми рекомендуємо звертатися для отримання виписки з земельного кадастру до наших фахівців, ми надамо наступні послуги в цій сфері:

  • Надання інформативних консультацій в сфері земельного права, як в усному, так і в письмовому вигляді.
  • Збір та оформлення всієї необхідної документації для подачі в уповноважений орган.
  • Представлення за дорученням Ваших інтересів при подачі документів.
  • Отримання виписки з земельного кадастру і передача її клієнту.
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX