Свідоцтво про право власності на земельну ділянку

Записатися на консультацію

Процедура легалізації права власності та користування на земельну ділянку є досить складною для громадян, що мало обізнані в правовій сфері. Саме тому ми рекомендуємо звернутися до фахівців нашої фірми, що зможуть детально проконсультувати по всіх цікавлячих питань, а при необхідності і взяти на себе зобов'язання надати послугу реєстрації в повному обсязі.

Куди звертатися?

Органами, уповноваженими проводити процедуру реєстрації земельних ділянок, є місцеві осередки у сфері надання адміністративних послуг або ж державні, або приватні нотаріуси.

Для довідки

Раніше, в результаті проведення реєстрації, громадяни отримували свідоцтво про право власності (у разі легалізації ділянок землі, що є новоствореними і виділялися в результаті рішення, розпорядження або ж наказу уповноважених органів) або ж виписку з реєстру прав. Сьогодні ж ці документи більше не видаються, а замість них, можливо, отримати інший документ - інформаційну довідку.

Процедура реєстрації права власності та права користування на земельні ділянки

Перш за все, особа, яка планує здійснити легалізацію земельної ділянки, має визначитися з центром надання адміністративних послуг, куди буде здійснюватися подача всіх необхідних документів, або ж з нотаріусом. Адреси таких органів Ви можете самостійно знайти в інтернеті. При цьому, варто зазначити, що при зверненні в ЦНАП необхідно сплатити, лише державне мито, а у нотаріуса до нього також додається вартість наданих їм послуг.

Необхідні документи для реєстрації права власності та права користування на земельні ділянки

  1. Інформація з державного земельного кадастру (в формі витягу).
  2. Копія документа, що посвідчує особу заявника (паспорта).
  3. Копія документа, що засвідчує факт отримання ідентифікаційного номера платника податків.
  4. Документ, що підтверджує факт оплати державного мита.
  5. Документ, який є підставою того, що було виниклим право на ділянку землі.
  6. У разі, коли документи подаються представником, а не в індивідуальному порядку, потрібно надати довіреність на представництво інтересів.
  7. Документ, що засвідчує особу представника, а також його ідентифікаційний номер.

Що стосується заяви про легалізацію права власності або ж користування земельною ділянкою, то вона заповнюється особою на місці.

Важливо відзначити, що витяг з державного земельного кадастру подавати не потрібно, якщо документи, що служать підставою того, що виникло право на ділянку землі, містять в собі дані про його кадастровий номер.

Для розгляду даних документів, державним реєстраторам визначено п'ятиденний термін, при цьому, потрібно враховувати, що вихідні дні в такий строк не входять. Після закінчення даного терміну, заявнику надається можливість отримання роздруківки з реєстру, однак без печатки, а також без підпису державного реєстратора, адже новий порядок передбачає, що уповноважена на проведення процедури легалізації особа, зобов'язується розмістити своє рішення на сайті Міністерства юстиції України. Таке рішення має рівнозначну юридичну силу з паперовим підтвердженням легалізації права власності на ділянку землі.

Заявник може скоротити термін реєстрації, проте, в даному випадку розмір державного мита за надання послуги буде трохи більшим.

Наші послуги включають:

  1. Надання інформативних консультацій з усіх питань, що цікавлять клієнта.
  2. Збір і подача всіх необхідних документів, органу, уповноваженому на проведення процедури легалізації.
  3. Представлення інтересів клієнта, при зверненні до органів державної влади, або ж до нотаріуса.
  4. При необхідності, надання інших послуг в даній сфері.
Додати коментар
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX