Технічний паспорт на будинок, квартиру

Записатися на консультацію

Технічним паспортом на об'єкти нерухомості є документ, що містить інформацію про характеристику квартири, будинка, а також дані про їх технічний стан. Фахівці нашої фірми допоможуть оформити всю необхідну документацію для отримання даного документа, простеживши за правильністю внесення всіх відомостей.

Якщо ж ви вирішили здійснити отримання технічного паспорта самостійно, слід ознайомитися з наступною нормативною базою:

  1. Цивільним кодексом.
  2. Житловим кодексом.
  3. Законом, що носить назву «Про архітектурну діяльність».
  4. Законом, що носить назву «Про власність».

Коли знадобиться процедура оформлення технічного паспорта?

  • Банк має право вимагати технічний паспорт, в разі придбання житла в іпотеку. Це необхідно для того, щоб визначити ринкову ціну на нерухомість;
  • Коли потрібно оформити спадщину;
  • При проведенні перепланування приміщення;
  • При здійсненні будь-яких угод з відчуження будинку або квартири;
  • Коли потрібно виділити частку в натурі (якщо об'єкт нерухомості перебуває у спільній частковій власності).

Процедура оформлення технічного паспорта на будинок, квартиру

Для того, щоб реалізувати цю процедуру необхідно звернутися в спеціалізований орган - Бюро технічної інвентаризації з певним переліком документів, або ж в іншу юридичну особу, що в установленому законом порядку пройшла необхідну акредитацію.

Для отримання технічного паспорта на будинок:

  1. Заява, форма якого чітко регламентована.
  2. Документ, що служить підтвердженням права власності.
  3. Копія документа, що підтверджує особу (паспорта).
  4. Копія ідентифікаційного коду платника податків.
  5. Копія документа, що підтверджує право користування (або право власності) земельною ділянкою.
  6. У разі подання документів від імені юридичної особи - необхідно буде надати довіреність на здійснення дій по оформленню технічного паспорта (що підлягає обов'язковому нотаріальному посвідченню), а також документ, що підтверджує реєстрацію такої юридичної особи (свідоцтво).
  7. Документ, що підтверджує факт оплати послуги.

Для отримання технічного паспорта на квартиру:

  1. Заява на оформлення технічного паспорта.
  2. Документ, що підтверджує особу заявника (паспорт).
  3. Документ, що підтверджує право власності на квартиру.
  4. Довіреність на представлення інтересів, у разі, якщо для оформлення даної процедури звертається не особисто власник, а його представник.
  5. Квитанція, що служить підтвердженням оплати послуги.

Внесення змін до технічного паспорта у разі зміни власника

У разі відчуження квартири внаслідок продажу, дарування або ж при її успадкуванні, в технічний паспорт вносяться дані про нового власника. Внесення змін відбувається на підставі наступних документів: виписки зі спеціалізованого реєстру прав власності, старого технічного паспорта на нерухомість, а також - документа, що служить підтвердженням права власності.

Відповідно до норм чинного Цивільного кодексу, власник, зобов'язується передати новому власнику технічний паспорт з усією додатковою документацією. Важливо пам'ятати про те, що новий власник, повинен здійснити переоформлення техпаспорта на себе. Це здійснюється шляхом звернення до органів БТІ, за місцем реєстрації нерухомості, протягом одного місяця.

Для швидкої і правильної реалізації даної процедури рекомендуємо звернутися за допомогою до професіоналів своєї справи – працівників нашої фірми, що доможуть заощадити Ваш час, нададуть консультації з усіх цікавлячих клієнта питань, а також – представлять інтереси клієнта та подадуть від його імені необхідні документи у спеціалізовані органи.

Додати коментар
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX