Експертна оцінка нерухомості

Записатися на консультацію

У зв'язку з тим, що вартість квадратного метра є ринковим поняттям, що має непостійний характер, потрібне звернення до фахівців, що можуть визначити актуальну ціну об'єкта. У більшості випадків, це необхідно при укладанні різних угод, наприклад, коли необхідно продати квартиру, подарувати, застрахувати, або ж при оформленні правовідносин іпотечного кредитування, при заставі, при необхідності оформлення спадщини на нерухомість.

Хто є оцінювачем нерухомості?

Це висококваліфікований фахівець, який має спеціальний дозвіл (сертифікат), виданий спеціалізованим органом - Фондом державного майна, на реалізацію процедури оцінки майна певного типу.

Етапи оцінка нерухомості:

  1. Уважне вивчення об'єкта нерухомості експертом, а також фіксування його за допомогою фотознімків.
  2. Особа, яка є замовником послуги експертної оцінки, подає оцінювачу всі необхідні для проведення процедури документи (їх копії) на об'єкт нерухомості.
  3. Далі, відбувається укладення договору, предметом якого є надання послуги оцінки нерухомості.
  4. Після цього, оцінювач збирає інформацію, необхідну йому для розрахунку вартості нерухомості, а також, проводить дослідження ринку. Розрахунок відбувається з дотриманням певних методик.
  5. Наступним етапом є складання звіту про проведення незалежної оцінки нерухомості.
  6. Передача такого звіту замовнику послуги.

При проведенні оцінки квартири будуть потрібні наступні документи:

  • Підтверджуючі право власності на об'єкт нерухомості;
  • Копія технічного паспорта на квартиру, оцінка якої потрібно;
  • Документ, що посвідчує особу всіх власників квартири;
  • Ідентифікаційні номери платників податків всіх осіб, які є власниками квартири.

При проведенні оцінки житлового будинку будуть потрібні наступні документи:

  • Підтверджуючі право власності на житловий будинок;
  • Копія технічного паспорта на житловий будинок;
  • Копія документа, що дає право постійного користування земельною ділянкою (державний акт);
  • Інформація про наявність обтяжень на земельну ділянку;
  • Документ, що посвідчує особу всіх власників житлового будинку;
  • Ідентифікаційні номери платників податків всіх осіб, які є власниками житлового будинку.

При проведенні оцінки гаража будуть потрібні наступні документи:

  • Документ, що служить підтвердженням права власності на гараж;
  • Копія технічного паспорта на гараж;
  • Ідентифікаційний номер платника податків особи, який є власником гаража;
  • Документ, що посвідчує особу власника гаража.

Термін, а також ціна здійснення оцінки майна, залежить від конкретного випадку і його складності.

Для того, щоб бути впевненим у правильності надання послуги, рекомендуємо звертатися за даною процедурою лише у великі фірми, що позитивно зарекомендували себе на ринку оцінювачів нерухомості і входять до Товариства оцінювачів, створене на території України. Перед тим, як укласти договір про оцінку майна, не зайвим буде поцікавитися у оцінювача про його освіту, чи пройшов він курси, в установленому порядку і чи має сертифікат на заняття даним видом діяльності. Також, при виборі фахівця, варто звернути увагу на терміни виконання ним послуги. Адже, якщо він пообіцяє виконати оцінку 4х кімнатної квартири за 24 години, йімовірніше всього, він і гадки не має про масштаби майбутньої роботи.

Наша юридична фірма має багаторічний досвід співпраці із багатьма фірмами, що якісно надають послуги з оцінки нерухомості. Скориставшись нашою допомогою, ви можете бути впевненими в якості надання послуги.

Додати коментар
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX