Введення в експлуатацію житлового будинку

Записатися на консультацію

Перш за все, необхідно загострити увагу на тому, що самовільне прийняття в користування об'єктів є незаконною процедурою. Тільки в разі передбаченої законом процедури введення об'єкта в експлуатацію, громадяни зможуть здійснити на нього легалізацію права власності або ж підвести до будинку всі комунікації, необхідні для його нормального функціонування.

Головним нормативно-правовим актом, що регулює дане питання, є закон, що носить назву «Про містобудівну діяльність», положення якого описують процедуру і загальний порядок введення в експлуатацію.

Дана процедура може бути засвідчена лише декларацією (що підтверджує готовність об'єкта до використання).

Етапи проведення процедури введення в експлуатацію житлового будинку

  1. Здійснення процедури отримання в місцевому підрозділі архітектурно-будівельної інспекції, паспорт на здійснення забудови ділянки землі. Варто зазначити, що в залежності від площі будинку, а також його поверховості, цей документ замінюється проектом будівництва та містобудівними обмеженнями на забудову.
  2. Здійснити подачу в уповноважений орган, повідомлення про те, що Вами було розпочато будівельні роботи.
  3. Реалізувати процедуру технічної інвентаризації зведеного житлового будинку, що здійснюється сертифікованими приватними фахівцями або ж органами БТІ.
  4. Здійснити подачу в архітектурно-будівельну інспекцію заповнену декларацію, де вона в установленому порядку проходить процедуру реєстрації.
  5. Якщо площа будинку перевищує триста квадратних метрів - здійснити оформлення та оплату пайового внеску з метою розвитку місцевої інфраструктури.
  6. Отримати в органах реєстрації свідоцтво, яке підтверджує право власності на житловий будинок.

Порядок процедури отримання декларації готовності

Легалізацію даного документа здійснює місцевий підрозділ архітектурно-будівельної інспекції. Прийняти своє рішення даний орган повинен протягом десяти робочих днів. Засвідчення легалізації декларації може здійснитися шляхом внесення даних в спеціалізований реєстр, або ж проставлення на другому екземплярі відповідної відмітки.

При заповненні декларації необхідно внести наступну інформацію:

  • Вартість проведення будівельних робіт (за кошторисом);
  • Грошову оцінку фондів, що приймаються в експлуатацію;
  • Дані про дії спрямовані на охорону праці, навколишнього середовища, пожежну безпеку об'єкта і були передбачені проектом;
  • Благоустройні роботи, а також оздоблення фасадів території, що були перенесені з причин незалежних від декларанта (через погодні умови), і будуть незабаром виконані;
  • Основні дані житлового будинку;
  • Місця та їх характеристика, де буде здійснюватися зберігання автотранспорту.

Важливо знати

На рівні законодавства, передбачаються випадки, при яких декларація готовності об'єкта може припинений:

  • У разі невідповідності, що міститься в декларації, що пройшла процедуру реєстрації, інформації, і при цьому, дані можуть служити визначенням такого об'єкта як самовільне будівництво.

У разі ж, коли при невідповідності даних, вони не можуть підтверджувати зведення об'єкта в порядку самовільного будівництва, декларанту необхідно здійснити внесення змін до декларації.

Наші послуги охоплюють:

  1. Надання вичерпних консультацій з усіх питань, що цікавлять клієнта.
  2. Надання допомоги при заповненні декларації готовності житлового будинку.
  3. Представлення Ваших інтересів в спеціалізованих органах.
  4. При необхідності, надання інших послуг в даній сфері.
Додати коментар
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX