Присвоєння поштової адреси

Записатися на консультацію

Метою оформлення даної процедури є розпізнавання об'єктів нерухомості. Вона є обов'язковою для легалізації права власності на об'єкти нерухомості, вступу в договірні відносини, предметом яких є нерухомість, а також для повноцінного користування і розпорядження нею.

Коли буде потрібно звернення за даною послугою? Якщо ви володієте ділянкою землі, зібрали всі документи, що можуть підтвердити право на неї і готові до здійснення будівельних робіт, наступним кроком є отримання поштової адреси. Робиться це для того, щоб уникнути ризиків виникнення подальших проблем і неприємних моментів.

На жаль, на законодавчому рівні дана процедура не має достатнього правового регулювання, в зв'язку з чим, це призводить до затягування особистого часу заявників, адже кінцевий результат багато в чому залежить від роботи спеціалізованих органів, уповноважених на реалізацію функцій в даній сфері.

Куди слід звертатися?

Органами, що здійснюють присвоєння поштової адреси, є управління архітектури та містобудування в кожній області нашої країни, а також районні державні адміністрації.

Яким об'єктам нерухомості може присвоюватися поштова адреса?

  1. Ділянкам землі, що володіють відповідною містобудівною документацією.
  2. Будівлям виробничого призначення.
  3. Будинкам, що є індивідуальними садовими, а також дачними.
  4. Будинкам індивідуального житлового призначення.
  5. Будинкам є житловими багатоквартирними.
  6. Садовим домівках, є житловими.
  7. Паркінгів і гаражів.

Етапи здійснення процедури

  • Отримання консультації з питань функціонування від юристів нашої фірми;
  • Збір оформлення всіх необхідних документів, а також довіреності на представлення інтересів клієнта;
  • Подача документів до відповідних органів;
  • Отримання розпорядження або наказу про присвоєння поштової адреси.

Необхідні документи для присвоєння поштової адреси

  1. Правильно заповнена заява, де вказується необхідність видачі та легалізації поштової адреси.
  2. Копія документа, що посвідчує право користування або ж володіння ділянкою землі. Такий документ в обов'язковому порядку підлягає засвідченню нотаріусом.
  3. У разі, якщо заява подається фізичною особою, необхідно надати документ, що засвідчує особу громадянина, і копію його ідентифікаційного коду платника податків. Коли за наданням послуги звертається юридична особа - копії документів, які є установчими, з проставленням на них печатки та підпису керівника установи, організації або підприємства.
  4. Копія технічного паспорта, виданого в установленому законом порядку.
  5. Копія документа, що посвідчує право власності на об'єкт нерухомості, або свідчить про введення такої нерухомості в експлуатацію. Дані документи також необхідно засвідчити у приватного або ж державного нотаріуса.
  6. Документ, що підтверджує сплату пайового внеску.

Варто відзначити, що поштова адреса може бути присвоєною нерухомості і на період будівництва. В такому випадку вона буде мати характер попередньої, а при завершенні будівельних робіт вже остаточно затверджується.

Важливо знати

Для того, щоб уникнути неприємних моментів, варто пам'ятати про те, що подані до уповноваженого органу документи не повинні містити в собі недостовірних відомостей, а також повинні надаватися в повному переліку. В іншому ж випадку, Вам може бути відмовлено в проведенні легалізації поштової адреси.

Фахівці нашої компанії можуть значно полегшити процедуру присвоєння поштової адреси та максимально прискорити її, адже ми маємо багаторічний досвід роботи в даній сфері.

Додати коментар
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX