Метою оформлення даної процедури є розпізнавання об'єктів нерухомості. Вона є обов'язковою для легалізації права власності на об'єкти нерухомості, вступу в договірні відносини, предметом яких є нерухомість, а також для повноцінного користування і розпорядження нею.
Коли буде потрібно звернення за даною послугою? Якщо ви володієте ділянкою землі, зібрали всі документи, що можуть підтвердити право на неї і готові до здійснення будівельних робіт, наступним кроком є отримання поштової адреси. Робиться це для того, щоб уникнути ризиків виникнення подальших проблем і неприємних моментів.
На жаль, на законодавчому рівні дана процедура не має достатнього правового регулювання, в зв'язку з чим, це призводить до затягування особистого часу заявників, адже кінцевий результат багато в чому залежить від роботи спеціалізованих органів, уповноважених на реалізацію функцій в даній сфері.
Куди слід звертатися?
Органами, що здійснюють присвоєння поштової адреси, є управління архітектури та містобудування в кожній області нашої країни, а також районні державні адміністрації.
Яким об'єктам нерухомості може присвоюватися поштова адреса?
- Ділянкам землі, що володіють відповідною містобудівною документацією.
- Будівлям виробничого призначення.
- Будинкам, що є індивідуальними садовими, а також дачними.
- Будинкам індивідуального житлового призначення.
- Будинкам є житловими багатоквартирними.
- Садовим домівках, є житловими.
- Паркінгів і гаражів.
Етапи здійснення процедури
- Отримання консультації з питань функціонування від юристів нашої фірми;
- Збір оформлення всіх необхідних документів, а також довіреності на представлення інтересів клієнта;
- Подача документів до відповідних органів;
- Отримання розпорядження або наказу про присвоєння поштової адреси.
Необхідні документи для присвоєння поштової адреси
- Правильно заповнена заява, де вказується необхідність видачі та легалізації поштової адреси.
- Копія документа, що посвідчує право користування або ж володіння ділянкою землі. Такий документ в обов'язковому порядку підлягає засвідченню нотаріусом.
- У разі, якщо заява подається фізичною особою, необхідно надати документ, що засвідчує особу громадянина, і копію його ідентифікаційного коду платника податків. Коли за наданням послуги звертається юридична особа - копії документів, які є установчими, з проставленням на них печатки та підпису керівника установи, організації або підприємства.
- Копія технічного паспорта, виданого в установленому законом порядку.
- Копія документа, що посвідчує право власності на об'єкт нерухомості, або свідчить про введення такої нерухомості в експлуатацію. Дані документи також необхідно засвідчити у приватного або ж державного нотаріуса.
- Документ, що підтверджує сплату пайового внеску.
Варто відзначити, що поштова адреса може бути присвоєною нерухомості і на період будівництва. В такому випадку вона буде мати характер попередньої, а при завершенні будівельних робіт вже остаточно затверджується.
Важливо знати
Для того, щоб уникнути неприємних моментів, варто пам'ятати про те, що подані до уповноваженого органу документи не повинні містити в собі недостовірних відомостей, а також повинні надаватися в повному переліку. В іншому ж випадку, Вам може бути відмовлено в проведенні легалізації поштової адреси.
Фахівці нашої компанії можуть значно полегшити процедуру присвоєння поштової адреси та максимально прискорити її, адже ми маємо багаторічний досвід роботи в даній сфері.