Будівельний паспорт забудови земельної ділянки

Записатися на консультацію

Завдяки злагодженій роботі наших юристів, ви зможете отримати швидке і якісне оформлення такої послуги, як отримання будівельного паспорта забудови земельної ділянки. Наші фахівці мають налагоджені контакти з органами, уповноваженими на видачу такого документа, що дозволить витратити для цього менше часу і зусиль.Ми із повагою ставимося до кожного клієнта і враховуємо їх побажання при наданні послуг.

Для того, щоб вести легальне будівництво нерухомого об'єкту потрібне отримання для цього дозвільної документації. Відтворення великих будівель і споруд відбувається на підставі таких документів: будівельного, а також архітектурного проекту. Що стосується будівель простого типу, то їх спорудження відбувається за більш простою схемою, на підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

Які об'єкти нерухомості можна побудувати на підставі паспорта?

  • Житловий будинок індивідуального значення, площа якого не перевищує триста квадратних метрів, а також поверховістю не більше двох;
  • Будинок дачного призначення;
  • Прибудови господарського призначення та гаражі.

Процедура отримання будівельного паспорта

Етапи:

  1. Збір та оформлення необхідних документів.
  2. Надання їх в спеціалізований орган, уповноважений на видачу документа даного виду.
  3. Перевірка документів на відсутність підстав для відмови у видачі паспорта.
  4. Видача будівельного паспорта заявнику.

Видачу будівельного паспорта здійснює спеціалізований відділ архітектури виконавчого комітету, що функціонує при районній або міській раді. Всі документи розглядаються даним органом протягом десяти робочих днів, після чого заявник повинен отримати паспорт, або відмову в його отриманні.

Необхідні документи для отримання будівельного паспорта

Варто відразу звернути Вашу увагу, на те, що перелік документів може відрізнятися в кожному місті або ж районі. Ми рекомендуємо звертатися в нашу фірму заздалегідь з метою отримання консультації в даному питанні.

  1. Правильно заповнена заява встановленого зразка.
  2. Копія, що було засвідчено нотаріусом, документа, що підтверджує право власності, або ж орендування земельної ділянки.
  3. Документ, що підтверджує угоду співвласників на забудову ділянки.
  4. Ескіз планованої забудови. У такому документі необхідно відобразити всі будови на даній ділянці землі, план топографії, список систем інженерії.
  5. Технічні умови, на підставі яких буде здійснюватися підключення будівлі до всіх необхідних комунікацій.

Після того, як всі документи будуть отримані, орган здійснює перевірку відповідності намірів проведення забудови ділянки землі, умов існуючої документації містобудування, а також підстав для відмови в проведенні даної процедури.

Будівельний паспорт оформляється в декількох варіантах, при цьому, один з них залишається в уповноваженому органі, а інший видається на руки заявникові.

Важливо знати

Підставами для відмови в видачі документа даного типу можуть бути такі причини:

  1. Неповна подача необхідних даних, що містяться в графічних, а також текстових матеріалах.
  2. Виявлення в поданих документах інформації, що не відповідає дійсності.

Після того, як паспорт буде отримано, забудовнику необхідно повідомити інспекцію архітектури і будівництва про початок проведення будівельних робіт.

Звернення за допомогою до наших фахівців, дозволить звільнити наших клієнтів від паперової тяганини зі збору та оформлення всієї документації, завдяки чому Ви зможете заощадити власний час для більш приємних справ.

Додати коментар
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX