Складання претензії

Записатися на консультацію

Сьогодні, кожен з нас може зіткнутися з придбанням товару неналежної якості, або ж отримання послуг низької якості. Всі чули про закон, що регулює правовідносини в сфері захисту прав споживачів, однак, ніхто не знає як правильно діяти і куди звертатися в разі порушення їх законних прав та інтересів. У зв’язку із цим виникає необхідность звернення за правовою допомогою до професіоналів.

Фахівці нашої юридичної фірми нададуть якісні послуги зі складання претензій, а також, нададуть інформативні консультації з усіх питань, що цікавлять клієнта. Наші юристи мають багаторічний досвід роботи в даній сфері, що дозволяє якомога швидко врегулювати конфлікт, що виник в досудовому порядку. Дана послуга буде корисна як для юридичних осіб, які щодня стикаються з питаннями укладення договорів різних видів, і відповідно, з недобросовісними контрагентами, так і фізичним особам.

Що являє собою претензія? Це письмовий документ, що містить в собі відомості про негативне ставлення осіб про надання їм послуг або придбанні товарів. Слід зазначити, що даний документ повинен бути адресований не тому громадянину, що здійснив продаж або ж реалізував послуги, а певному підприємцю, або ж юридичній особі.

Претензійне врегулювання конфлікту може провадитись особою добровільно, або ж мати обов'язковий характер. Так, наприклад, при здійсненні підприємницької діяльності, суб'єкт повинен пред'явити претензію особі, яка є його контрагентом, і лише після закінчення певного терміну і ігнорування представлених вимог, можна реалізувати право звернення до суду. Особи можуть вказати безпосередньо в договорі про обов'язок вирішення виниклих конфліктів шляхом надання претензії.

Процедура складання претензії

Даний документ може бути складений в добровільній формі, однак, обов'язково необхідно скласти його в двох примірниках.

У претензійному документі можуть міститися такі відомості:

  • Найменування контрагента (юридичної або ж фізичної особи) і дані, які є поштовими реквізитами;
  • Найменування особи, яка є заявником та його місцезнаходження (адреса);
  • Обставини, в зв'язку з якими виник конфлікт і подана претензія;
  • Сума претензійних вимог, а також, інші умови;
  • Документи, що додаються до претензії.

Вручити даний документ можна абсолютно будь-якому співробітнику, який представляє інтереси підприємства, або ж фізичній особі, яка є підприємцем. Важливо простежити за тим, щоб на примірнику документа, що залишається у заявника, була проставлена відмітка про отримання претензії і дати. Бувають випадки, коли приймати претензійний документ відмовляються, тоді необхідно, щоб при цьому були присутні кілька свідків, які в майбутньому зможуть засвідчити даний факт при судовому розгляді.

Терміни і вартість надання послуги

З метою уникнення різноманітних непорозумінь, рекомендуємо уточнювати питання про строки і ціну, при особистому зверненні за наданням даної послуги до фахівців нашої юридичної фірми, адже кожен випадок є індивідуальним і має свої особливості. Ми гарантуємо надання послуги в чітко обумовлені терміни і за лояльну цінову політику.

Чому варто звернутися в нашу фірму?

  • Ми гарантуємо досягнення максимально ефективного результату;
  • Наша робота орієнтована на інтереси клієнта;
  • Завдяки нам, Ви зможете врегулювати конфлікт без звернення до суду;
  • У нашому штаті працюють кваліфіковані фахівці, що готові вирішити питання будь-якої складності;
  • При необхідності, ми готові надати і інші послуги в сфері досудового врегулювання спору.
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX