Спадщина за заповітом

Записатися на консультацію

Як відомо, процедура прийняття спадщини в нашій державі може відрізнятися в залежності від того, чи було складено померлою особою, ще за його життя заповіт - спеціальний документ, в якому визначається, кому у володіння, переходить вказане в ньому майно. Слід зазначити, що законодавство виділяє особливі вимоги до процедури оформлення заповіту, а також, визначає коло осіб, що можуть засвідчити факт написання такого документа, крім нотаріуса. Необхідно акцентувати увагу, що в певних випадках, заповіт може вважатися нікчемним або ж недійсним.

Такими можуть бути наступні помилки при оформленні спадщини за заповітом

  • Спадкодавець, в момент складання заповіту, не міг керувати своїми діями, або ж не усвідомлював їх значення;
  • До особи застосовувалося психологічний тиск, або ж фізична сила;
  • Документ був складений особою, що не має на це права;
  • Документ був складений не правильно в зв'язку з порушенням форми його складання, а також вимоги, що стосується посвідчення заповіту.

Важливо знати, що існує певне коло осіб, що не можуть бути позбавлені права спадкування, навіть якщо особою було складено заповіт, їм належить п'ятдесят відсотків обов'язкової частки, від того майна, що б вони успадкували в разі прийняття спадщини за законом. Це такі особи: діти померлого, що є непрацездатними (не має значення їх повноліття), батьки померлого, що є непрацездатними; дружина або чоловік померлого, що також є непрацездатними.

Вартість оформлення заповіту

ВАЖЛИВО! Консультація безкоштовна.

Юристи компанії JUSTLEX ознайомляться з вашою проблемою і після ретельного аналізу безкоштовно запропонують найбільш оптимальні варіанти вирішення.

Вартість:

250грн.

Терміни:

від 1 години

Підготовка до оформлення спадщини за заповітом

  1. Вам необхідно подати заяву, в якій вказати Ваше бажання стати спадкоємцем і прийняти майно. Пам'ятайте, що зробити це потрібно протягом шести місяців, з того моменту, коли був встановлений факт смерті спадкодавця, або коли судом було винесено відповідне рішення.
  2. Підготувати всі необхідні документи, що будуть потрібні для оформлення Вашого права спадкування.
  3. У певних випадках - здійснити оплату державного мита.

Документи, що необхідно подати нотаріусу для прийняття спадщини

  1. Заява про Ваше бажання прийняти спадщину.
  2. Заповіт (якщо воно є спадкоємцю).
  3. Документ, яким підтверджується факт смерті спадкодавця (свідоцтво) або ж судове рішення про визнання її померлою.
  4. Документ, що підтверджує особистості спадкоємця (паспорт).
  5. Ідентифікаційний номер (ІПН) спадкоємця.
  6. Документи, що можуть бути доказом ступеня споріднення з спадкодавцем. Такими можуть бути наступні:
    1. документ, що може служити підтвердженням факту реєстрації шлюбу - для осіб, що були дружинами чи чоловіками спадкодавця;
    2. документ, що підтверджує факт народження;
    3. документ, що служить підтвердженням реєстрації шлюбу для спадкоємців, що проводили зміна прізвища;
    4. судове рішення про визнання осіб родичами або встановлення факту спільного проживання.
  7. Документи, що послужать доказом факту місця відкриття спадщини. Це може бути документ, що підтверджує факт останнього місця проживання особи (виданий житловим кооперативом або іншим органом, що здійснює управління будинком) або ж запис в будинковій книзі.

Слід зазначити, що процедура оформлення спадщини за заповітом може змінюватися в залежності від конкретної ситуації, а отже - і пакет необхідних документів, для його прийняття буде різним. Для того, щоб уникнути помилок в оформленні спадщини і зберегти свій час, можна звернутися за допомогою в юридичні фірми, де фахівці за лічені хвилини зможуть розібратися в суті проблеми і надати потрібну Вам допомогу.

Додати коментар
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX