Оформлення спадщини

Записатися на консультацію

На сьогоднішній день досить затребуваним є питання оформлення спадщини, адже кожен з нас хоча б раз у житті стикався з цим питанням. Чим же є спадок? Це те майно, а також пов'язані з ним права і обов'язки, що переходить у володіння особи, в зв'язку з встановленням факту смерті спадкодавця.

Оформлення спадщини може здійснюватися кількома способами.

Першим з яких, є успадкування майна за законом. В такому випадку, процедура успадкування має проходити з урахуванням всіх вимог законодавства, що стосуються черговості прийняття майна, що є предметом спадщини. Це положення визначено таким нормативно - правовим актом, як Цивільний кодекс. Якщо говорити про другий спосіб, таким є спадкування за заповітом, коли померла особа, будучи дієздатним за життя, склало спеціальним документ - заповіт, в якому вказується хто буде спадкоємцем майна і які частки такого майна кому будуть належати.

Слід зазначити, що днем ​​відкриття спадщини є той день, в який був встановлений факт смерті особи, проте в разі, якщо ніхто не став свідком його смерті, то таким днем ​​вважається видача судом рішення про визнання особи померлою. Таким чином, головними документами, що послужать доказом смерті особи, є довідка про смерть, видана органом реєстрації актів цивільного стану, на підставі медичного висновку, або ж - рішення суду про визнання особи померлою.

Вартість оформлення спадщини

ВАЖЛИВО! Консультація безкоштовна.

Юристи компанії JUSTLEX ознайомляться з вашою проблемою і після ретельного аналізу безкоштовно запропонують найбільш оптимальні варіанти вирішення.

Вартість:

350 грн

Терміни:

1 година

Процедуру оформлення спадщини можна пройти як у приватних, так і державних нотаріусів, за останнім місцем, де був прописаний спадкодавець. Для цього необхідно подати заяву, в якій вказати своє бажання стати спадкоємцем майна. Зробити це необхідно протягом шести місяців з дня, коли був встановлений факт смерті спадкодавця, адже інакше, буде пропущено строк прийняття спадщини.

Документи, що необхідні для здійснення процедури оформлення спадщини

  1. Документ, що підтверджує особу (паспорт).
  2. Ідентифікаційний код.
  3. Документ, що підтверджує факт смерті особи.
  4. Заповіт (якщо воно було складено).
  5. Документи, що можуть бути доказом спорідненості з померлим чоловіком. Такими можуть бути наступні:
    1. документ, що підтверджує реєстрацію шлюбу - для осіб, що були дружинами чи чоловіками спадкодавця;
    2. документ, що підтверджує факт народження;
    3. документ, що підтверджує реєстрацію шлюбу для спадкоємців, що проводили зміна прізвища;
    4. судове рішення про визнання осіб родичами або встановлення факту спільного проживання.
  6. Документи, що будуть служити доказом факту місця відкриття спадщини. Це може бути документ, що підтверджує факт останнього місця проживання особи (виданий житловим кооперативом або іншим органом, що здійснює управління будинком) або ж запис в будинковій книзі.

Після того, як будуть зібрані і подані всі документи, нотаріус повинен прийняти рішення про відкриття спадщини, а як наслідок - видають документ, що підтверджує Ваше право законного володіння майном, що було предметом спадщини.

Слід зазначити, що Ви маєте право відмовитися від спадщини у разі, якщо не хочете, щоб до Вас переходили права і обов'язки пов'язані з майном, що є предметом такого спадщини. Для цього потрібно дотримуватися таких вимог:

  • заяву про відмову потрібно подавати нотаріусу, дотримуючись термін, що становить шість місяців з моменту смерті спадкодавця;
  • якщо Ви відмовляєтеся від спадщини від імені дітей, яким не виповнилося вісімнадцяти років, дане рішення обов'язково повинно прийматися за згодою спеціалізованого органу опіки та піклування.
Як ми працюемо
Консультація

Консультація

Вибір пакета

Вибір пакета

Оплата

Оплата

Інформування

Інформування

Обслуговування

Обслуговування

Підготовка

Підготовка

Отримати безкоштовну консультацію від JUSTLEX