Прийняття спадщини
Спадкові правовідносини є досить складними в регулюванні, однак, практично кожен громадянин може зіткнутися з питанням прийняття спадщини в повсякденному житті. Юридичний термін спадкування являє собою процедуру, відповідно до якої здійснюється перехід, як прав, так і обов'язків від померлої людини (спадкодавця) до інших осіб (його спадкоємців). Відкриттям спадщини є момент смерті спадкодавця за останнім місцем проживання померлої особи. Відповідно до норм українського законодавства, процедура прийняття спадщини може здійснюватися за законом, або ж за заповітом.
Юристи нашої фірми нададуть професійну допомогу при вступі в спадщину, оформленні її прийняття, в складанні заповіту, а також, нададуть правову консультацію про те, як краще оформити спадщину. Завдяки багаторічному досвіду роботи, ми зможемо якісно і швидко вирішити Вашу проблему в максимально стислі терміни.
Зміни в законодавстві, що стосуються терміну вступу в спадщину
У 2018 році настали деякі зміни в законодавстві, що стосуються строку прийняття спадщини. Раніше, для того, щоб стати законним спадкоємцем, громадянам надавався строк протягом шести місяців з моменту смерті спадкодавця, і з моменту пропуску встановленого терміну вступити у спадок було вже неможливо. Тепер же, цей строк може бути оскаржений в судовому порядку, якщо Ви доведете факт того, що Вам не було відомо про смерть спадкодавця і про те, що Ви є спадкоємцем. Отже, спадкоємець може реалізувати свої права протягом шести місяців, з дня, коли йому стало відомо про існування заповіту і отриманні спадкового майна іншими особами.
Вартість оформлення спадщини за законом (вступ в спадок)
ВАЖЛИВО! Консультація безкоштовна.
Юристи компанії JUSTLEX ознайомляться з вашою проблемою і після ретельного аналізу безкоштовно запропонують найбільш оптимальні варіанти вирішення.
Вартість:
250 грн
Терміни:
1 година
Процедура оформлення спадщини за законом
У разі, коли померлою особою не було складено заповіт, прийняття спадщини здійснюється згідно із законом, що передбачає певну черговість її прийняття.
Оформлення спадщини здійснюється шляхом подачі відповідної заяви про її прийняття нотаріусу (як приватного, так і державного). Не варто забувати, Ви повинні дотримуватися визначеного законом терміну для подання відповідної заяви. Після цього, уповноважена особа здійснює дії по відкриттю спадкової справи і видає відповідне свідоцтво, яке засвідчує право спадкування за законом.
Необхідні документи для вступу в спадщину що потрібно надати нотаріусу
Документи будуть потрібні наступні:
- Документ, що засвідчує факт смерті особи (спадкодавця).
- Документи, що служать підтвердженням родинних зв'язків з покійним.
- Відомості про легалізацію місця проживання померлої особи, а також, довідка, що засвідчує факт спільного з ним проживання певних осіб.
- Документ, що засвідчує особу громадянина (спадкоємця).
- Документ, що підтверджує наявність пільг.
Звичайно, перелік необхідної документації залежить від кожного індивідуального випадку, а зокрема - від предмета спадкового майна. Саме тому, ми рекомендуємо уточнювати дане питання, при особистому зверненні до фахівців нашої юридичної фірми.
Процедура оформлення спадщини за заповітом
В даному випадку, спадкодавець повинен подбати про правильне оформлення заповіту ще задовго до своєї смерті. До даного питання слід поставитися дуже уважно і відповідально, адже порушення юридичних правил оформлення цього документа може спричинити безліч негативних наслідків для осіб, зазначених у такому письмовому документі спадкоємцями.
У разі, якщо особа, що зазначена у заповіті, відмовляється від прийняття спадкового майна, дане право переходить до спадкоємця, віднесеного законом до першого ступеня споріднення.
При цьому, навіть якщо спадкодавцем було складено заповіт на певного громадянина, закон визначає обов'язкову частку майна особам, коло яких вказується в законодавстві.
Консультація
Вибір пакета
Оплата
Інформування
Обслуговування
Підготовка